12 günde 12 milyon izlenme, dizi müziklerinin 12 günde 6 milyon dinlenmesi, dizi kesitlerinin ve reelslerin 50 milyona yakın izlenme alması… Netflix’in milyon dolarlar harcadığı Squid Game 2’den Türkiye’de 3 kat daha fazla izlenmeye ulaşmak. 8 gün boyunca Twitter X’te trendlerde kalma başarısı, kimden mi bahsediyorum ? Tabii ki Gassal’dan…
Ekranlar modern çağın en sinsi manipülasyon araçları, Hakikatın tahtını ele geçiren işgalciler, ne düşüneceğinizi, ne hissedeceğinizi ve hatta neye inanacağınızı size ve ekran başındakilerine dayatmakla meşguller. Bu işte oldukça da uzmanlar, insanlık düşünme yetisini ve değerleri onlara devredeli çok oldu. Onlar gerçeği eğip büküp kendi renkleriyle süsleyerek önümüze koyuyorlar. Ekranlar bize kendi pişirdiklerini sunmaya başlayalı epey zaman oldu. Biz beğensek de beğenmesek de, değerlerimize uysa da uymasa da fark etmiyor. Çünkü bir kez sofralarına oturduk ve onlar da biliyor ki o yemek bir şekilde yenecek. Başlarda rahatsızlık, içimizde bir huzursuzluk vardı. Ama ekranda gördüğümüz her şey gibi bu da normalleşti. İstenilen hedef kitlesindeki beklentileri bu şekildeydi. Bir şekilde izleyicilerin kalplerinde yer edinerek hedefi tam 12 den vurmuş oldular.
İlk yorum yazan siz olun.